S kolesom do lepe postave

Če želite biti fit in zdravi, morate biti tudi telesno aktivni. 

Ste vedeli, da se lahko z redno telesno dejavnostjo zaščitite pred resnimi boleznimi, kot so debelost, bolezni srca, rak, duševne bolezni, sladkorna bolezen in artritis. Redna vožnja s kolesom je eden najboljših načinov za zmanjšanje tveganja za zdravstvene težave, povezane s sedečim načinom življenja. Vožnja s kolesom v službo ali trgovino je eden od najbolj časovno učinkovitih načinov, kako redno vadbo vključiti v vsakdanjo rutino. 

Kolesarjenje je zdrava in nezahtevna vadba, v kateri lahko uživajo ljudje vseh starosti. Poleg tega je zabavno, poceni in prijazno do okolja.

Za splošno izboljšanje zdravja potrebujete le dve do štiri ure kolesarjenja na teden. Kolesarjenje je:

  • Okolju prijazno;
  • Enostavno;
  • Zabaven način pridobivanja kondicije;
  • Dober mišični trening;
  • Dobro za pridobivanje moči in kondicije;

Koristi rednega kolesarjenja za zdravje so:

  • Povečuje zmogljivost srca in ožilja;
  • Veča mišično moč in prožnost;
  • Izboljšuje gibljivost sklepov;
  • Zmanjšuje raven stresa;
  • Izboljšuje držo in koordinacijo;
  • Krepi kosti;
  • Zmanjšuje raven telesne maščobe;
  • Preprečuje bolezni;
  • Zmanjšuje tesnobe in depresije.

Kolesarjenje je tudi zelo dober način za uravnavanje ali zmanjševanje telesne teže, saj pospešuje presnovo, krepi mišice in izgoreva telesne maščobe. Če želite shujšati, je treba kolesarjenje kombinirati z zdravim prehranjevalnim načrtom. Kolesarjenje je udobna oblika vadbe, pri kateri lahko spreminjate čas in intenzivnost – vadbo lahko počasi stopnjujete in spreminjate po svojih željah.

OBLIKOVANJE TELESA 

Veliko ljudi si želi oblikovati svoje telo, vendar imajo težave z vzdrževanjem ustreznega režima. V nadaljevanju vam predstavljam nekaj preprostih korakov, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju svojega sanjskega telesa.

Bodite aktivni

Če imate pretežno sedeči življenjski slog, premikajte noge in telo. Če je mogoče, vstanite in se malo pretegnite. Med odmorom za kosilo pojdite na zrak. Če želite ostati v formi, a ste preveč zaposleni, da bi šli v telovadnico, se morate vsaj malo razgibati in postati aktivni. Sprehodite se dnevno, tudi če samo za 15 minut.

Ko se vam ne ljubi v telovadnico, telovadite doma

Tudi doma lahko naredite veliko za svoje telo. Danes je na spletu na voljo veliko vadb, ki se jih lahko udeležite v živo, ali pa kupite programe vadb, ter telovadite doma kadar imate čas.

Bodite dosledni!

Če želite postati fit, se morate vsaj vsak drugi dan ukvarjati z določeno dejavnostjo. Če vadite nedosledno in redko, ne morete pričakovati rezultatov. Imejte načrt in ga upoštevajte.
Ne poskušajte telovaditi vsak dan v tednu. Na teden morate imeti vsaj 2 ali 3 dni počitka. Dajte telesu čas za počitek in krepitev mišic! Čas počitka je bistvenega pomena. 

Poiščite partnerja za vadbo

Študije kažejo, da boste lažje ostali motivirani, če vas nekdo spodbuja in izvaja vaje skupaj z vami.

Uživajte uravnotežene obroke

Uživati morate ustrezno razmerje med beljakovinami, ogljikovimi hidrati, sadjem in zelenjavo ter mlečnimi izdelki. Polnovredna žita lahko predstavljajo približno 30 % zaužite hrane, sadje in zelenjava dodatnih 30 %, mlečni izdelki  15 % in zelo puste beljakovine 15 %. Nezdrave maščobe, predelani ogljikovi hidrati in sladkor naj ne predstavljajo več kot 4 % vaše prehrane.

Ustvarite primanjkljaj kalorij

Če želite shujšati in se hkrati spraviti v formo, morate ustvariti primanjkljaj kalorij. To pomeni, da boste zaužili manj kalorij, kot jih potrebujete za vzdrževanje svoje telesne teže, zaradi česar bo vaše telo začelo izgorevati maščobe. Izračunajte, koliko kalorij potrebujete za vzdrževanje svoje telesne teže, in nato načrtujte, koliko kalorij lahko pojeste na dan (običajno 2. 000 kalorij na dan).

Iz vaše prehrane izločite sol, sladkor in nezdrave maščobe

Sladkor, sol in nezdrave maščobe prispevajo k temu, da ne pridete v formo. Izogibajte se sladkim pijačam in vsem, kar vsebuje veliko nasičenih maščob ali transmaščob. Namesto tega kot sladico jejte sadje in hrano z zdravimi maščobami, kot so omega-3, ki jih najdemo v ribah, oljčnem olju in oreščkih.

Pijte vodo

Čez dan spijte dovolj vode. Tudi ob vsakem obroku spijte nekaj vode. Priporočeni dnevni vnos vode je odvisen od starosti, teže, spola, telesne aktivnosti in zunanje temperature. 

Če fitnes ni za vas, lahko kolesarite, kar je odličen način vadbe in gibanja na prostem. Poskusite tudi s tekom ali hitro hojo, ki sta enostavni in brezplačni vadbi!

Nekirurško oblikovanje telesa

Nekirurško oblikovanje telesa je vedno bolj iskan poseg, saj ni boleč, ne zahteva okrevanja in je brez napora. Nekatere od teh možnosti delujejo tako, da se zamrznejo maščobne celice( CoolSculpting), druge uporabljajo toploto (SculpSure) ali ultrazvok (UltraShape) ter radio frekvenčne energije (truSculpt, Vanquish). Z njimi lahko ciljno oblikujete predele, kot so trebuh, ljubezenske ročice, stegna in zgornji del rok. Vsi postopki delujejo na enak način. Usmerjajo in uničujejo maščobo, ki jo nato limfni sistem vašega telesa sčasoma izloči, običajno v nekaj mesecih.

LEPOTA

Lepotni standardi so se spreminjali skozi čas in se še spreminjajo danes. Ste se že kdaj vprašali kaj določa lepoto? Ali jo določa spol, starost, teža, barva kože, rasa, simetrija vašega obraza ali struktura kosti? Morda pa mislite da jo določa to, kar vidite v medijih. Lepota je opredeljena na veliko načinov.
Različne kulture različno dojemajo in opredeljujejo lepoto. Kajansko pleme verjame, da so dolgi žirafji vratovi največji znak lepote, zato si že pri petih letih začnejo vratove podaljševati s težkimi medeninastimi obročki, ki si jih nadenejo okrog vratu. V nekaterih delih  Azije je bleda ali bela koža pogosto znak lepote in bogastva.

Lepota je pogosto napačno razumljena in zasenčena s številnimi obsojanji. Za to si neskončno prizadevamo, da spadamo pod lepotne standarde naše družbe, namesto da bi pokazali sebe v pravi luči.

Vsi smo edinstveni s svojimi izkušnjami in spomini, ki se brezhibno povezujejo v odejo naše lastne različice lepote. Smo različnih oblik, velikosti, barv in ras. Smo samo ljudje, življenja in spremembe, ki jih ustvarjamo, in to je lepota.

V nadaljevanju vam predstavljam tri lepotne nasvete:

Ustvarite polnejše ustnice

Če si ne želite tankih, zašiljenih ustnic, podaljšajte linijo ustnic s črtalom za ustnice v nevtralnem tonu. Nato nanesite šminko in bodite previdni – ne podaljšujte linije ustnic preveč.

Preprečite, da bi barva vaših las zbledela

Če ste si pobarvali lase, si najbrž ne želite, da bi barva zbledela. To preprečite tako, da enkrat na mesec uporabite globinsko nego in s tem ohranite barvo, poleg tega pa preprečite izsušitev in poškodbe las. Če imate poškodovane lase ali želite voluemen preverite trgovino lasni podaljški123.

Uporabite olje na koži ( tudi če je mastna)

Verjetno se sliši noro, vendar pa lahko z uporabo izdelka na osnovi olja za odstranjevanje ličil ali odvečne umazanije s kože dejansko izboljšate stanje povrhnjice. Pretirano čiščenje spodbuja lojnice, zaradi česar koža prekomerno proizvaja olje. Uporaba izdelkov na oljni osnovi bo imela nasproten učinek.